BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 24, 2010

.sara.sara.

ASSALAMUALAIKUM.
hikhik. macam biasa saya mengabiskan tenaga saya untuk buat sekali lagi blog. hikhik. well.. aku biasa la. ngee~. erm. sbenarnya tahun depan adalah tahun paling penting buat aku. antara mati dan hidop. hikhik. aku menipu la 2. mne da. x de pon kena mengena antara mati atau hidop. lain la kalau ajal dah sampai situ. hikhik. aku bakal amik PMR. so scaring.! hikhik. gediks sudah. hikhik. well.. aku nak coretkan apa yg berlaku sepanjang tahun penting aku tu. hope.. kali nie menjadi la.. blog aku. almaklum lah kalau.. aku x puas hati ngn something..aku akn terus buang. ishish(gelengpala). terok sungguh pangai anda. hikhik. klo rasa aku nyer blog nie nerdly cngat. tekan button X. tutup. the end. kan senang. hikhik. well.. sayonara. muahaha.

0 comments: