BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 28, 2010

.PMR?.

.mystorymory.



Well.. moninkmonink.. dah tulis blog nie. memang ada something x kena. huhu. agak la(memang). tadi lepas subuh. ntah nape mata nie tibatiba jer x leyh nak lelap pdahal malam tadi tidur lambat dok men pop kuiz sejarah ngn haikal(well.. aku kan rajen.! hikhik). gila an.? tetiba aku terpikir something.! ya.! PMR.! huhu. arghhhhhh.! tension nyer. serabut. huh.! aku asyik pikir kalau aku x dpat 8A. how my life will be.? bila besar nk jadi pa.? kerani.? kakak kakak aku semua berjaya. aku jer jady kerani.? oh tidak.! impossible.! tapi kalau aku malas ceni. memang possible.! apaapapon possible.! betoi kan.? kalau aku gagal ( kalau x dpat 8A 2 kira gagal laa.) aku kena dok situ. walhal kawan baik(atikah) aku yg dok tadika sampai sekolah rendah pon sama. dah berjaya.! masuk mrsm langkawi. syikin plak dok mrsm johor. but aku .? ya.! di SMK CHE TOM. malu.? ofcourse la malu. aku belajar sama ngn atikah but.. aku antara yg gagal. huhu. kadangkadang kat hati nie terdetik jugak.. katakata angah.. katakata along.. katakata mama.. n especially katakata abah.. tapi aku nie apa la yang bolehh diharapkan. berubah sehari jer. esok buat pangai balek.! ya.! i know thats my pangai bwok.! huhu. bila fikir balik cena nk jadi pharmacist kalau pemalas.! adakah cita2 itu patut dilepaskan sahaja. huhu.

well.. sebenarnya dalam hati nie aku ni jeles gler.. tahap gilababi la.. ngn budark mrsm. memang jeles la. peratus diorang dikira dgn pointer.. cm bdark U.. dorm diorang sebilik 4 orang. mcm dorm kat matrik. well.. cam2 benefit diorang.. yg paling aku sedih when cter sal bleyh antar surat kat mne2 sekolah.. but HANYA ASRAMA PENUH. gler ar... jeles aw. tapi layak ka aku.?? bdark 5 A pon bleyh dapat 6 A untuk pmr. how about me.?? yg dlue 4 A. yg pemalas nie.! arghhhh.! IMPOSSIBLE.! but dya bleyh jadi POSSIBLE.! angah oways say yg aku nie pandai. tapi aku hanya malas belajar.. well.. semua 2 betol.! dlam aku x de sapa yg BODOH . tapi kerajinan and kemalasan jer.. jadi ukuran dalam kejayaan kami.! tapi sayang pandai takat mane pon aku.. aku tetap malas..

itu belom lg story sal saingan aku.. anak kawan mama. anak kawan abah. jiran aku. sepupu sepapat aku yg bnyak 2. OMG. kadang hilang segala keyakinan taw. cena nak rajen kalau x de matlamat. cena nak pandai.. kalau x yakin ngn diri sendiri.. arghhhh.. semua 2 susah. kalau difikirkan secara emosional memang susah.. kalau rasional.. bleyh TAKE IT AS EASY. huhu.

if someone asking me. target bape.? ofcourse la 8A. nak dok MRSM.? cangak lg.. aku nak duduk situ la.. argghh.. aku harap sangat tahun depan aku dapat berubah menjadi insan YG LEBIH BERGUNA. hikhik. selama nie x berguna ker.? weell.. KURANG BERGUNA SIKIT. hikhik. k arh chaw lue.

0 comments: