BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 26, 2010

.delete.FACEBOOK.and.FACEtheBOOK.


.mystorymory.

eyh.? tue facebook an.? hikhik. well.. aku dah buat keputusan untuk DIACTIVE kan aku nyer facebook. sebab aku nk mengadap buku. kalau x de facebook nie. senangla sikit. aku x de la nak sibuksibuk bkak fb. hikhik. yang aku bukak nanti hanya BLOGGER and YAHOO MAIL jer. hikhik. senang la sikit. tayah la aku nak terkejar-kejar bila ngadap fb. bila ngadap fb nie kita akan sakit hati bila tengok exex kita. sedih bila tengok orang yg bukan milik kita. dan maybe akn cemburu bila tengok owg bahagia. so.. aku xnak lah sedih2, moodymoody nanti susah la. hikhik. well.. keputusan nie dibuat ats keralaan hati. x de paksaan dari mama or abah. hikhik. aku x nak rosakkan masa depan aku sniri. bila aku obses ngn satu menda agk ssah untuk aku buangkan. lagipon aku kan nk jadi PHAMARCIST like my FATHER. jadi aku tak nak la buang masa dengan chat ngn orang yg belum kita tahu asal usul nyer. hikhik. so hanya di blogger jer korang leyh taw perkembangn CIKSARA nie. hikhik.ntah dya mati ke hidup ke. semua boleh anda tawu disini. hikhik. well.. aku chaw dlue la.. bye. muahaha.




0 comments: