BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 1, 2011

.HAPPY NEW YEAR.

.mystorymory.
hey. happy new year. hikhik. semalam aku malas nk tulis. aku just sempat delete my fb jer. almaklum lah adek ku nie sibuksibuk jer nak guna. hikhik. well this new year kali nie banyak insan yang pergi.. and kadang aku feel keseorangn.. hikhik. tapi aku taleyh halang diorang pergi kerna diorang pergi 4 berjaya an.? an.an. hikhik. well insan yg x de dlm hidup aku tahun nie ialah..
  • facebook saya.
  • nur hafizatul a.k.a pendek.
  • noor najwa a.k.a damia
eyh. 3 orang jer. x banyak pon. but tigatiga 2 lah paling penting. hikhik. walaupon diorang xde but memory dorang masih lg hidup dalam diri aku. x kan padam untuk selamanya. hikhik. well.. azam tahun baru aku kali nie ialah..

  • nak belajar rajenrajen.
  • tak maw tangguh kerja sekolah.
  • ikut jadual belajar.
  • jadi best student.
  • dapat 8A.
  • x maw lawan cakap mamaabah.
  • x maw tinggal solat.
  • nak jadi budark baik.
hik.hik. banyak 2. well.. aku yakin aku boleh jadi best student kat sekolah. bila result dah keluar(8A) aku nak mintak MRSM. well.. nak pergi or tidak. hal yg ke2. hikhik. bila aku dpat MRSM aku x mo lari asrama lagi. hikhik. jadi goodygoody girl. hikhik.. well.. aku hope sangat aku boleh buat semua yang aku nak. hikhik. well. aku chaw lue. k bye. muahahahha.

0 comments: